Βγήκαν πάλι τα φτυάρια με αφορμή την υπογειοποίηση

Έπιασαν δουλειά πάλι τα οπαδικά μέσα, σε μια προσπάθεια να διαστρεβλώσουν και να συκοφαντήσουν την οποιαδήποτε συζήτηση επιχειρείται να ανοίξει για να προστατευθεί η καθημερινότητα των πολιτών και η ποιότητα της ζωής στην πόλη μας.

Κατανοητό. Δεν μπορούν να δεχτούν ότι υπάρχουν κάποιοι (κάτοικοι, επαγγελματίες, αιρετοί) που σέβονται περισσότερο την πόλη τους από ότι τα «μεγάλα αφεντικά».

Σε αυτή τη φάση ασχολούνται με το έργο της υπογειοποίησης, επιχειρώντας με κάθε τρόπο να μας πείσουν ότι είναι για το καλό μας. Λέγοντας μισές αλήθειες και ολόκληρα ψέματα.

Λένε για παράδειγμα ότι το γήπεδο έγινε κατά ένα μέρος υπόγειο (!) για να χαμηλώσει το ύψος και ότι αφού έγινε υπόγειο, πρέπει να γίνει υπόγειος και ο δρόμος για να μπαίνουν μέσα! (Δείτε εδώ:  http://www.sdna.gr/podosfairo/superleague/article/382807/mia-meleti-poy-koympone-kai-tora-einai-ksekoympoti)

Ο αρθρογράφος γνωρίζει φυσικά ότι κανένα μέρος του γηπέδου δεν έγινε υπόγειο. Το γήπεδο χαμήλωσε δύο μέτρα, επειδή όπως λένε οι ίδιοι οι υπεύθυνοι του έργου (http://www.aek365.com/a-525999/andriopoulo-h-agia-sofia-tha-einai-31-000-thesewn.htm) χαμήλωσαν το στέγαστρο και μείωσαν θέσεις.

Το υπόγειο του γηπέδου εξαρχής προοριζόταν για πάρκινγκ μόλις 180 θέσεων, αποκλειστικά για VIP. Δε διαβάσατε λάθος: μόνο 180 θέσεις στάθμευσης θα έχει το γήπεδο των 31.000 θεατών, προκειμένου να… μην ενθαρρύνουν τη χρήση  Ι.Χ., όπως δήλωσε ο… οικολόγος μάνατζερ του έργου. Πάντα για το καλό μας…

Ο αρθρογράφος σε άλλο σημείο αγανακτεί με την απαίτηση να ενημερωθούν οι πολίτες για ένα έργο που θα κάνει άνω – κάτω την πόλη τους, αλλά είναι  δύσκολο να μην παρατηρήσουμε ότι φάσκει και αντιφάσκει μέσα στο ίδιο κείμενο. Το αίτημα του Δήμου να μην διεξαχθεί η δημόσια διαβούλευση τον Αύγουστο, αποδίδεται σε… τεμπελιά ή παραξενιά. Κι ενώ στην αρχή υποστηρίζει ότι η ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ Α.Ε. είναι «εν αναμονή της γνωμοδότησης (και) του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας» στο τέλος καταλήγει πως «ο Δήμος προσπαθεί να δημιουργήσει θέμα, όχι απλά εκεί που δεν υπάρχει, αλλά εκεί που δεν μπορεί καν να δημιουργήσει (καθώς δεν αποφασίζει, αλλά απλά γνωμοδοτεί)». Άρα τι ακριβώς περιμένουν;

Εκεί που ο έγκυρος αρθρογράφος επιδεικνύει γνώσεις δημιουργικής… κοπτορραπτικής, είναι σε ένα απόσπασμα μιας συζήτησης στο Δημοτικό Συμβούλιο. Στόχος του να αποδείξει ότι η κυκλοφοριακή μελέτη του Δήμου (που εκπονήθηκε και παραλήφθηκε από δύο προηγούμενες δημοτικές αρχές) είναι συμβατή με την μελέτη της υπογειοποίησης. Η αλήθεια είναι – και δεν χρειάζεται να είσαι «κυκλοφοριολόγος» για να το αντιληφθείς, φτάνει να χειρίζεσαι με δεοντολογία τα γεγονότα- ότι η μελέτη της υπογειοποίησης χρησιμοποιεί ένα τμήμα από μια εναλλακτική που απορρίφθηκε από την κυκλοφοριακή μελέτη του Δήμου. Ακριβώς, όπως η υπό συζήτηση μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων της υπογειοποίησης αναφέρει και απορρίπτει την εναλλακτική να μην γίνει υπογειοποίηση.

Αλλά αν θέλουμε να πούμε αλήθειες, ας πούμε μια ακόμη που σπανίως αναφέρεται: ότι δηλαδή η ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ Α.Ε. έκανε ένα προσχέδιο της υπογειοποίησης και το δώρισε(!) στην Περιφέρεια Αττικής για τα… περαιτέρω, δηλαδή τη δημόσια χρηματοδότηση πολλών εκατομμυρίων.

Θα επαναλάβουμε σε λίγες γραμμές την ουσία του θέματος:

Η υπογειοποίηση είναι ένα έργο που δημιουργεί πολλά προβλήματα χωρίς να λύνει ούτε ένα:

  • Τις 30 μέρες και τις λίγες ώρες που θα γίνονται οι αγώνες, η κίνηση θα διακόπτεται ούτως ή άλλως, καθώς η υπογειοποίηση τελειώνει περίπου στη μέση του γηπέδου ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑΣ από όπου θα γίνεται σημαντικό μέρος εισόδου-εξόδου των φιλάθλων. Δείτε τον χάρτη της μελέτης που έχει καταθέσει η ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ.
  • Για να μπεις σε ένα υπόγειο parking 180 θέσεων δεν χρειάζεται να γίνει υπόγειος ο δρόμος(!). Αρκεί προφανώς μια ράμπα. Ούτε γιαυτό χρειάζεται να είσαι «κυκλοφοριολόγος» – σε όλα τα πολυκαταστήματα και τα σούπερ μάρκετ οι επισκέπτες μπαίνουν με ράμπες σε πολύ μεγαλύτερα parking.

Για τις υπόλοιπες 365-30 ημέρες και για όλο το 24ωρο:

  • η Δεκελείας θα δέχεται ακόμη μεγαλύτερο φόρτο από τις κινήσεις που κόβονται λόγω των πεζοδρομήσεων σε καίρια σημεία
  • οι πεζοί δεν θα μπορούν να κυκλοφορήσουν με ασφάλεια καθώς η κεντρική πλατεία Πατριάρχου και η διασταύρωση Φωκών- Δεκελείας-Πίνδου μετατρέπονται σε κυκλοτερείς κόμβους χωρίς φανάρια
  • η πόλη στο κέντρο της θα χωρισθεί στα δυο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη λειτουργία της,

για να πούμε τρία από τα πολλά προβλήματα του έργου.

Για το τέλος, έχουμε μια αφιέρωση:  https://www.youtube.com/watch?v=haIwRMX1dGc

 

 

 

Μοιραστείτε το: Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someonePrint this page

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *